• Головна
  • Блог
  • Як вийти в топ Google за 6 місяців: приклад із практики Bee&RoOl

Блог

Як вийти в топ Google за 6 місяців: приклад із практики Bee&RoOl

Чи є ефективним просування сайту (SEO оптимізація) за допомогою лише безкоштовних інструментів від Google? Власники бізнесу часто вважають, що для виходу на топові позиції достатньо періодично оновлювати контент, і саме це називають органічним просуванням.

Кейси Bee&RoOl: як вийти в топ Google за 6 місяців

Досвід Bee&RoOl переконує, що просування є ефективним у разі поєднання органічних і платних методів. Також надаємо пріоритет «білому» SEO. 

Пропонуємо приклад-кейс із практики студії. Це сайт клієнта – детективне агентство Femida у Великій Британії. Цільова аудиторія – російськомовні іммігранти з доходами вище середнього та високими.

Дата запуску сайту – 5 листопада 2019 року. Позиція в Google за ключовим запитом «детективное агентство Лондон» станом на 1 червня 2020 року – дев'ята, передостання на першій сторінці.

 

Як ми досягли цієї мети? На етапі розробки:

  • Приділили увагу SEO-вимогам Google, що стосуються програмної частини сайту 
  • Створили SEO-оптимізований контент з урахуванням основних та LSI-ключів 
  • Провели налаштування сайту та сторінок – прописали необхідні атрибути
  • Зробили внутрішню перелінковку між сторінками через релевантні ключові слова

Після запуску сайту:

  • Оновлюємо контент – розміщуємо щомісяця 4-6 блогів, з обов'язковою перелінковкою
  • Рекламуємо сайт у Google Ads з чітким таргетингом на аудиторію
  • Купили перше посилання – розмістили статтю на сайті газети «Англія»
  • Плануємо закупівлю 2-3 посилань на місяць у релевантних медіа та на якісних сайтах

У підсумку за півроку сайт вийшов у топ-Google в органічному пошуку.

Просування без реклами: довго, болісно, неефективно

Водночас сайт, який один із клієнтів з редизайну просував тільки за допомогою статей, оселився на четвертій сторінці за основним ключовим запитом. Додаткові запити виводять користувачів на сайт, і на цьому етапі працюють статті – відвідувачі здійснюють замовлення.

Для такого результату знадобилося аж три роки, і сайт не посідає топові позиції через низку чинників. Провідні – відсутність контент-маркетингу та рекламної підтримки для розширення аудиторії. Також тривалий час були технічні проблеми, які ми усунули торік, і це поліпшило позиції після повторної індексації.

Тому пропонуємо комбінувати платні та безкоштовні методи для виходу на топові позиції та досягнення мети – іміджева розкрутка сайту або реальні продажі. Наша команда завжди запропонує варіант, який спрацює при роботі з конкретним кейсом.