• Головна
  • Блог
  • Нишпорки для ключових слів: як задовольнити читача та Ґуґл

Блог

Нишпорки для ключових слів: як задовольнити читача та Ґуґл

Секрет сучасних оптимізованих статей полягає в тому, що для належної індексації в Ґуґл необов'язково нашпиговувати текст ключовими словами.

В деяких випадках це недоречно та вбиває читабельність і сенс. 

Немає потреби ґвалтувати читача – розумні пошукові системи сканують усю сторінку, а саме: контент і TDK.

Наразі розглянемо детальніше ці елементи. Саме тут ховаються ключові слова, зайві в тексті. Це нишпорки для семантичного ядра сторінки, які теж індексуються роботами Ґуґл.

 

МАГІЯ TDK: Title, Description, Key

Для початку згадаємо, що криється за абревіатурою TDK:

  • T (Title) – заголовок сторінки (не тексту), має містити від 30 до 70 символів,
  • D (Description) – опис, про що саме сторінка, містить до 120 символів, 
  • K (Keys) – одне фокусне та/або додаткові ключові слова.

Ця прекрасна трійка формується в описі статті при видачі в Ґуґл. Наприклад:

T: Пирог на кефире из рисовой муки ❦ Блог Наталии Казённовой

D: В моем меню пирог на кефире из пшеничной муки – табу из-за глютена. Как я нашла выход, читайте в новом блоге.

K: овощной пирог на кефире (пирог на кефире с начинкой)

Зазвичай в адміністративній панелі сайту присутній SEO-блок, у якому ми прописуємо три позиції – так званий сніпет.

За коректного заповнення блок повністю відображується в пошуковій системі, і це гарне місце для розміщення ключових слів. Можемо вписати тут одне ключове слово – фокусне – або два чи три ключовики, як у наведеному прикладі.

ЯК БУТИ З ФОКУСНИМ КЛЮЧОВИМ СЛОВОМ

Аналізатор SEO-оптимізації може обурюватись і казати, що це неправильно, і має бути виокремлене фокусне ключове слово. Втім робот побачить у фрагменті задану кількість ключовиків, які відсутні в тексті.

Це знижує «нудоту», насамперед, коротких текстів до 1000 символів. Іноді достатньо 2-3 згадувань тематичних слів для перебільшення параметрів «нудоти» або переспаму. А ще треба додати ключове слово або декілька.

Використання простого прийому дає змогу уникнути такого ефекту та зробити текст цікавим для читача. Семантичний удар приймає чарівна трійка TDK.

P.S. Окремо зауважу, що важливо дотримуватися рекомендованої довжини заголовку та опису сторінки. 

Інакше замість назви сайту ви побачите багатозначні три крапки, які на підсвідомому рівні дуже не люблять читачі. Це невизначеність і недомовленість, а в текстах для бізнесу так робити не варто.

Наталія Казьоннова, 

копирайтер Bee&RoO