Блог

Кухня копірайтингу: пишемо тексти без води

Замовники часто запитують: як ви пишете тексти? Чому статті виходять ємними та змістовними? Копірайтер Bee&RoOl Наталія Казьоннова зібрала ключові факти в блог.

5 правил сильних текстів:

  1. Пишемо тут і зараз, у теперішньому часі та за необхідності в майбутньому.
  2. Зводимо до мінімуму пасивний стан і займенники.
  3. Виключаємо модальні дієслова, віддієслівні іменники.
  4. Забуваємо про речення з союзом «якщо», міняємо на форму «коли».
  5. Використовуємо питання для позначення проблеми.

Для копірайтера текст – це синтаксичні одиниці, наповнені змістом. Інакше читач утоне в хвилях авторського натхнення та назавжди закриє сторінку. До води відносяться:

  • конструкції з багатоярусними реченнями;
  • дієприкметникові та дієприслівникові звороти;
  • словосполучення зі словами «не зважаючи на», «завдяки»;
  • ввідні слова, сполучники, прийменники;
  • епітети, метафори, алегорії та інші художні прийоми;
  • стійкі вирази та слова-паразити.

Як читають статті

Чудернацький текст, написаний хитромудрою мовою, з великою кількістю зворотів, які так полюбляв Толстой, ускладнює сприйняття, відправляючи нас до художньої літератури, а ми не всі її шанували в школі.

При читанні подібного потоку думок відбувається відторгнення інформації. Споживач шукає найкоротший шлях до отримання вигоди або потрібної інформації і не стане продиратися крізь нетрі.

Текст виконує практичну функцію, йому не потрібні «красивості». Читач чекає на факти та докази для вибору продукту або послуги.